Selasa, 31 Ogos 2010

Wali - Taubat Maksiat (tomat)


Assalamualaikum... hari ni ada extra time... jadi boleh lah nak tulis sikit-sikit kat sini. Sebenarnya aku jarang buat entry pada waktu siang, biasanya waktu malam lah, bila semua kerja dah beres. Tapi hari nie.. macam ada masa lah pulak... hehhee..Alhamdulillah...kira rezeki tuhan jugak tuu...

Emph.. sebenarnya dah lama aku nak naik kan lagu nie kat blog,sekarang baru berkesempatan. aku suka lagu nie... sebab unsur dakwah yang terdapat pada lirik dia. lagipun melodi nya yang selamba.. mudah untuk didekati.. terutama oleh golongan muda remaja. First time aku dengar lagu ni pun dari anak murid aku... masa tuu kat kelas aku bawak laptop nak mengajar.. dah habis ngajar bagi ganjaran kat bebudak.. lagu apa diaorrang nak dengar, diorang kata lagu TOMAT. Aku tanya lagi... lagu apa ? lagu TOMAT.. pastu diorang suruh pegi kat You tube..cari lagu tuuu... laa ini lagunya...best jugak.

Silalah dengar.. kot-kot boleh hilang ngantuk. Ambil pengajarannya sekali. Sebagai peringatan buat aku dan kita semua...


1 ulasan:

  1. betol to cekgu, lagu TOMAT tu sangat menginsafkan saya yg kdg2 xsedar diri ni, huhu

    BalasPadam