Sabtu, 16 Oktober 2010

I am back....hehehe....

Assalamualaikum.... kepada semua pembaca.. pertama kalinya Aku nak minta maaf kerana dah tersangat-sangat lah lamanya tak menulis.Kedua ... aku terharu jugak walaupun takde apa-apa post ... tapi tetap ada yang sudi menyingah kat laman aku nie... Terima kasih bebanyak pada semua... Isk..isk..isk....
Walau apapun selama aku tak menulis nie... banyak yang berlaku di sekeliling aku, sama ada secara aku sedari ataupun tidak. Daripada kes pembunuhan Allahyarhamah Dato Susilawati yang menggemparkan hinggalah kepada kemalangan ngeri 101010 sampailah ke Budget 11 semalam ... huh! kalau nak diulas  balik semua isu nie mau 2 hari 3 malam tak habis lagi...hehehe...Itu yang aku sedar lah ... tapi yang aku tak sedar ... baru aku perasan.. rupa-rupanya kita nie dah nak penghujung tahun dah... bebudak skolah yang tingkatan 3 pun dah habis PMR... yang tingkatan 5 pulak berhempas pulas nak meghadap peperiksaan yang kat IPT dah tentu "seriau"  bila tiba masa-masa macam nie...heheh... Yang nak  ke Mekah menunaikan Haji pun dah ada yang sampai  kat Makkah ... hehehe.. cepatnya masa berjalan ....Pada pendapat aku ... inilah masanya untuk kita muhasabah diri ... tengok semula apa yang kita dah buat lebih kurang 10 bulan yang lepas... AZAM yang kita buat awal tahun dulu dah tercapai 100% ke? Macamana pulak dengan janji-janji, harapan dan impian kita...Humph... rasanya masih belum terlewat... masih ada 2 bulan untuk merealisasikan  semuanya...tapi... walauapapun kini AKU kembali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan